сряда, 28 декември 2011 г.

За разтоварване

Точно между Коледа и Нова Година се намират онези прекрасни 4 дни,  в които обикновено ставането за работа ми причинява физическо страдание, а кафето в офиса само ме затопля, колкото да ми се доспи още повече. Освен това всяка година страдам от известни угризения на съвестта, като си припомня какви количества храна съм успяла да изям. Особен афинитет имам към баклавата, щолена и няколко други неща с много захар, обилно количество масло и пагубен ефект върху фигурата ми. Та в този дух на мисли, до края на седмицата съм на разтоварване, от което освен мъжът ми ще страда и блога. Вместо рецепта днес ще има само снимки. На сняг. На деца в сняг, пейки в сняг, беседки в сняг, просто на сняг, но основно на сняг. Не знам от къде ги измислиха тези кодове на опасност във всички цветове на дъгата, но снежеца, който ръсна в София беше доста под очакванията ми. Не точно така стояха нещата на Витоша. За щастие. Не само мое.






















24 коментара:

  1. Много зареждащо ми подейства, прекрасни снимки :)

    ОтговорИзтриване
  2. Незабравка Любова -Нези28 декември 2011 г. в 8:44

    Всички имахме нужда от това разтоварване! Страхотни снимки!:)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря за разтоварването! Прекрасни снимки! Толкова снежни, бели... Момичетата са невероятни! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотни снимки! Но и моделите си ги бива!

    ОтговорИзтриване
  5. Готини снимки за ранно събуждане. Не само ти изпитваш неистови затруднения при ставане :)
    Поздрави и лека работа

    ОтговорИзтриване
  6. Направо сте за завиждане с този сняг. При нас - тц! Малкият ми син е сърдит на целия свят и особено на мама и тате, защото не са пуснали сняг:)
    Снимките са прекрасни, а аз също съм на ябълки вече втори ден:(

    ОтговорИзтриване
  7. Лулу, благодаря ти за публикацията. Стахотна е! Много сняг, настроение и любов, всичко това представено чрез много готини кадри. :))

    ОтговорИзтриване
  8. С всяка публикация са все по-пораснали милите ти дъщерички,Руми!Сладурани!
    Иначе и на мен много би ми се искало да слея двата празника,ама....може би,някой ден...
    Разтоварването и при мен е актуално,още повече,че и кантара е много настоятелен по въпроса/мътните го взели/ :).
    Благодаря за хубавите снимки!

    Приятен и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  9. Повече от разтоварващо!Благодаря!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  10. Лулу, какво е упражнението на последната снимка: Ловене на снежинки или плезене на фото-мама?

    Благодаря, ябълки не ща да видя, но снимките ти действат мноооооого разтоварващо с този сняг и усмивки :)

    ОтговорИзтриване
  11. Отново се върнах, за разтоварване:) Не мога да се нагледам на тези прекрасни снимки! Поздравявам те за професионализма! Особено първата е невероятна. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  12. Добре че си качила снимките, за да видя сняг от тази година!
    При нас за сега няма / а и не го искам/
    Не обичам "градския " сняг!
    На мен ми липсва ставането сутрин и ритъма на деня!
    Сигуро изглеждам луда, но не съм свикнала по друг начин, освен ако не съм извън дома!
    Приятно разтоварване!
    Само от това се чувствам напомпана!

    ОтговорИзтриване
  13. Абсолютна красота са снимките!

    ОтговорИзтриване
  14. Maria, Нези, Candy, Deni, Дани, traiana, annagreg, Еликсир, kenli, Dani, xabiba, много ви благодаря!
    Candy, благодаря ти за високата оценка, но съм много далеч от професионализма в тази боласт:)
    Пепчо, лови снежинки диването:) Тя беше много надрусана тогава:) То си личи и по снимките.

    ОтговорИзтриване
  15. Прекрасни снимки, още по-прекрасни модели и заразяващо настроение... :)
    Поздрави от мен!

    ОтговорИзтриване
  16. Куклички сладки!И красавици на всичкото отгоре!А сега де?

    ОтговорИзтриване
  17. Руми, чудни са, много обичам снежни снимки и ние сме леко разочаровани от незадоволителното количество снщг, който падна :)) Девойките ти са много сладки! А на мен това с диетата ... не ми се получава :))

    ОтговорИзтриване
  18. Само така. Постколедна програма по баири и на чист въздух :) И у нас много се наблегна на медено-захарни изкушения :)(останалото е предимно от растителен вид, та не се брои)

    ОтговорИзтриване
  19. Много хубави снимки,които създават приятно зимно настроение!Прекрасни деца имате Лулу!Поздравления за снимките,децата и всичко което правите!

    ОтговорИзтриване
  20. ами то и ние имаме нужда от разтоварване... ;-)

    ОтговорИзтриване
  21. Аз отказвам да се разтоваря от сладкишите, но от напрежението с най-голямо удоволствие;-)
    Снимките са страшно зареждащи, особено с малката веселячка!!

    Желая много хубави новогодишни празници и успешна нова година!!

    ОтговорИзтриване
  22. прекрасни снимки и много зареждащи,пълни с емоции....чудесни млади дамички!Да са живи и здрави!

    ОтговорИзтриване
  23. The product, according to the brand, can be applied throughout
    the day on dry hair if one's hair is medium to very coarse. As natural products don't have any side-effects,
    you can rest assured for healthy hair. Generally, these products are more expensive than their watered-down counterparts, but you can find a few affordable pure
    silicone hair products (see below).

    ОтговорИзтриване
  24. Luckily, there are many methods in safely removing unwanted hair.
    As natural products don't have any side-effects, you can rest assured for healthy hair. Both brands are popular in known hair salons and spas.

    My weblog :: hair products

    ОтговорИзтриване

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...