неделя, 25 декември 2011 г.

Честита Коледа и благодаря!

Днес е Коледа! Честито Рождество Христово и нека има много топлина и усмивки в домовете ви!


Това е последната публикация от коледния ми проект и искам да благодаря на всички, които се отбихте тук.





Благодаря на тези, с които споделихме сълзливите и веселите емоции
Благодаря на тези, с които всяка сутрин си пиехме кафето в 7,30
Благодаря на тези, които влизаха ежедневно и на тези, които просто случайно наминаха



Благодаря и на онези от вас, които направиха някоя от рецептите или се възползваха от някоя малка идейка
Благодаря на онези, които ми бяха вдъхновение и на онези, които съм успяла да вдъхновя
Благодаря на онези, които ми гостуваха и на онези, които не смогнаха



И най- вече - благодаря на Мъжът на Лулу и цялото семейства, че ме изтърпя с всичките тези снимки, че ми се върза на акъла и че изяде почти всичко:)



Ако по някакъв начин съм ви накара да се чувствате коледно, ако съм ви развеселила или просто съм ви усмихнала, значи всичко си заслужаваше:)



Мисля, че дойде времето за подаръци!

Днес сутринта се събудих от стадо бизони, които се стовариха върху нас с възторжени крясъци и размахвайки някакви неща, които са си намерили под елхата:) Вчера вечерта голямото дете много търпеливо направи етикетчета за всички подаръци. Тя вече не вярва в Дядо Коледа, така че за нея тайни няма. Тя сама си избираше подаръците и сама си ги опаковаше.


И все пак на Коледа стават чудеса и се оказа, че има смисъл да вярваш, защото изненади не липсваха:) Тя наистина остана много изненадана:)


Мъничкият фъстък по рождение се радва на всичко и за нея всичко е голяма изненада. Дори и етикетчетата на подаръците:)
Аз уж си бях получила подаръка вече, уж си легнах последна и уж аз сложих подаръците под елхата, но се оказа че на сутринта има няколко пакета в повече:) Единият беше за меееееееен!!!! Имам си чисто нов мъничък трипод. Край на вечерните снимки с апарат върху раницата:) Е сега само гледайте какви чудеса ще направя:))))

И като стана въпрос за подарък, мисля че дойде време и аз да дам моя.


На 5 декември ви обещах, че като коледен подарък ще дам на един от вас този невероятен рецептурник, направен от Нана. Под тази тема в момента има рекордните 138 коментара!!!!!!! Днес изтеглих победителя:)

Програмата избра № 112


На този тефтер очевидно му е писано да бъде голям пътешественик. Той пристигна от Англия, а сега му предстои пътуване за Франция, защото под номер 112 е Мира от Marmottes et chocolat 




Мира, много се радвам, че този рецептурник отива точно при такъв кулинар като теб!!!


Предавам го в добри ръце и сега съм спокойна:)

Желая ви много щастие и не пропускайте да наминавате от тук. Публикуването всеки ден е много изтощително и няма да мога да поддържам това темпо, но във всички случаи продължавам да съм тук и ще продължавам и занапред да публикувам всякакви щуротии. През следващата година имам голямо желание да променя малко блога и освен кулинарна насоченост, да обърна малко повече внимание на фотографията и разни други идеи, които ми се въртят в главата:)


32 коментара:

  1. Честито Рождество Христово, Лулу! Здраве и щастие на теб и любимите ти хора! Прекрасен коледен проект, предполагам и много вкусен. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Честито Рождество, Лулу! Твоят проект направи очакването и подготовката за празника вълшебни! Всичко най-добро ти желая!

    ОтговорИзтриване
  3. ВЕСЕЛА КОЛЕДА !
    БЛАГОДАРЯ И НА ТЕБ ЗА ТОЗИ ПРЕКРАСЕН И КОЛЕДЕН ПОСТ!
    Всичко има смисъл!
    ТОПЛА ПРЕГРЪДКА,ПРЕКРАСНА СИ !

    ОтговорИзтриване
  4. Честито Рождество!
    Благодаря за многото "благодаря", които прочетох тук - до едно ми стоплиха сърцето! Твоето местенце е и мое любимо и с интерес очаквам новата му година!
    Честита награда и на Мира!
    Весели и незабравими празници!

    ОтговорИзтриване
  5. Честита Коледа и весели празници! Искам да ти кажа Лулу, че аз научих за съществуването на твоя блог покрай този тефтер-подарък, но за мен твоя блог е по-големият подарък, защото ти си страшно креативен човек и много се радвам, че попаднах на теб! Благодаря ти, Лулу.

    ОтговорИзтриване
  6. Честито Рождество, Руми, здраве, мир, любов и късмет на теб и близките ти.
    И ние ти благодарим за хубавите снимки и публикации.:)
    Весел празник.

    ОтговорИзтриване
  7. Руми, Честито Рождество!
    Много здраве, любов и топлина в дома ти!
    И все така да те подкрепят у дома!
    Поздравления за чудесния подарък, който си получила!
    И поздравления за Мира!
    Весели празници!

    ОтговорИзтриване
  8. Честита Коледа! Все такива интересни публикации и невероятни снимки!
    Много обич и щастие в дома ти!

    ОтговорИзтриване
  9. Честито Рождество, Руми!
    Благодаря ти че направи Коледа едно дълго преживяване, споделено с прекрасен домакин .Поемах тази празничност глътка по глътка цял месец и не можах да се наситя.
    Здраве и успех за теб и цялото твое шарено,весело,щуро и уникално семейство!!!

    ОтговорИзтриване
  10. Честита Коледа! Прекрасните ти публикации и снимки направиха празниците още по- вълнуващи! И ние тиБлагодарим!

    ОтговорИзтриване
  11. Честита Коледа, Руми! Пожелавам здраве и късмет на семейството ви!
    Поздравления за Мира!

    ОтговорИзтриване
  12. Честита Коледа и от мен, Лулу! Желая много здраве, късмет и усмивки на теб и семейството ти! И още, и още повече въображение и творчески успехи на теб! Бъди все така креативна и още интересни публикации в блога ти!

    ОтговорИзтриване
  13. Честита Коледа, Руми! Много здраве, мир, любов и късмет във вашият дом! Коледната ти серия беше прекрасна, благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  14. Честита Коледа и от мен! Беше истинско удоволствие да следя коледните ти публикации!

    ОтговорИзтриване
  15. Честита Коледа :) Късметлия е Мира! Много се радвах на публикациите ти. Успех!
    п.п Аз не празнувам Коледа, но ми подариха и на мен трипод. Ползвай го със здраве!

    ОтговорИзтриване
  16. Честита Коледа и на теб! Нека да е светла, топла и споделена!
    Благодаря ти, че правиш дните ми по-красиви от момента, в който открих твоя блог!
    Жива и здрава, обичана и обичаща бъди!

    ОтговорИзтриване
  17. Честито Рождество, Руми!
    Сигурна съм, че твоя дом е пълен с топлина, смях и любов, затова ще ти пожелая винаги да е все така! Бъдете здрави и щастливи!
    Обичам да се отбивам при теб, защото винаги има по-нещичко, което ме зарежда с чудесно настроение и ме кара да се усмихна :) Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  18. Благодаря от сърце!!
    Ти допринесе в някаква степен за нашето хубаво Коледно настроение;-)
    Много здраве желая на теб и всички твои близки и не толкова близки:-)))
    Нека е за всички!

    ОтговорИзтриване
  19. Руми, с такъв ентусиазъм влетях да ти пожелая много радостна и щастлива Коледа и да се насладя на снимките ти, че за малко да пропусна, че аз съм щастливката, която ще получи страхотния рецептурник на Нана. Хиляди благодарности!
    Честита Коледа, много обич, здраве и усмивки в семейството ти! Благодаря ти за чудесното настроение, страхотните рецепти и снимки и усмивките, които внасяш! Беше итинско удоволствие да разглеждам коледните ти публикации с кафето сутрин и се възхищавам на положения труд! С нетърпение очаквам следващата година!
    Весели празници!

    ОтговорИзтриване
  20. Честити празници,най-сърдечни пожелания за цялото семейство!!!

    ОтговорИзтриване
  21. Честита Коледа Руми :) Много да сте здрави и домът ви винаги да е пълен с любов и разбирателство! Много благодаря за чудесното коледно настроени, което ни носеше с твоите приказни публикации и на цялата ти семейна работилничка! Поздравления и за мъж ти, впечатляващо е търпението и активността му (мойто "джудже" не ми се връзва много на акъла :)))

    ОтговорИзтриване
  22. Честита Коледа! Благодария за страхотното коледно настроение и чудесните публикации, от които много се вдъхнових и се радвам, че се получиха красиви коледни красоти! Много здраве, обичани и с ново вдъхновение през 2012 г.

    ОтговорИзтриване
  23. Четтита Коледа,Руми!
    С пожелание за здраве и благополучие на семейството ти!
    Снимките и всимко на тях е един своеобразен Коледен спектакъл-невероятно красиво!

    Сърдечен поздрав и весело посрещане на новата година!

    ОтговорИзтриване
  24. Честито Рождество Христово, Лулу.
    Много любов и усмивки ти желая!
    Поздрави,
    Радостина

    ОтговорИзтриване
  25. Създала си невероятно празнична атмосфера вкъщи!
    Весели празници, Лулу! :)

    ОтговорИзтриване
  26. Прекрасна атмосфера, приказни снимки! Чудесата наистина стават и по Коледа! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  27. Незабравка Любова -Нези26 декември 2011 г. в 16:30

    Честита Коледа ,Лулу! Много здраве и топлина в сърцата и в дома ти! Истинско удоволствие бяха тези Коледни публикации и не само удоволствие ,но и вдъхновение! Дори и аз (не съм от сръчните) се възползвах от някои от твоите идеи и ми беше изключително приятно. Благодаря ти! Направи празниците ни много по-красиви!:)

    ОтговорИзтриване
  28. Честито Рождество Христово, Руми!
    Сърдечни пожелания за здраве, мир и любов, радост и щастие!
    Благодаря за прекрасната коледна фиеста!
    Весели, светли и благословени празници, Диана

    ОтговорИзтриване
  29. Честито Рождество и от мен и много здраве и радост през новата година! И повече срещи офф-лайн :)

    ОтговорИзтриване
  30. Честито Рождество Христово! Пожелавам много здраве, любов и хиляди поводи за радост. Вярвай, че на Коледа стават чудеса! Сбъдни най-съкровените си мечти и винаги зареждай хората с позитивизъм и надежда.

    ОтговорИзтриване
  31. Аз и цялото ми семейство ви благодаря за хубавите пожелания:) Както се казва - да ви се връщат тъпкано:)
    Прегръдки,
    Руми

    П.С Лоис, а дано през следващата година успеем да се организираме, не само покрай някое обществено мероприятие:)

    ОтговорИзтриване
  32. Savršeno lepe dekoracije mila, zapisujem ideje za sledeći Božić. Poljubac iz Beograda :)))
    Fotografije su veličanstvene :)

    ОтговорИзтриване

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...