понеделник, 5 декември 2011 г.

ПодаръкЪТ

Какво е Коледа без подаръци?! Това беше от една миналогодишна реклама, която много неприятно се наби в главата ми:) За рекламите някой друг, но е факт, че на подаръците точно сега им е моментът. А аз имам един за вас:) Или поне за един от вас.



Спомняте ли си Нана, която ми гостува миналата седмица? Освен, че прави страхотни неща ви споменах, че е много готин човек. Толкова готин, че се съгласи да ми направи един тефтер за рецепти, да го пакетира и да ми го изпрати чак от Англия.


Идеята ми беше да го подаря на един от вас, но признавам си честно, в момента в който го видях, егоизмът в мен проговори и за миг реших, че ще си го оставя :) Нана, наистина надмина себе си и  тефтера е направо жесток!




Със свито сърце и  големи колебания, накрая реших, че все пак рецептурника ще смени собствеността си и ще отиде при някой от вас, за да може да си записва  мъдрите ми мисли и неповторими рецепти:)

Това, което трябва да направите е много просто - да оставите коментар в този пост и да натиснете like на страницата във facebook (разбира се, ако вече не сте го направили). Приемам всякакви критики, препоръки, оплаквания и похвали (най- вече:), както тук така и във фейса.  На 25 декември т.е на връх Коледа, победителят ще бъде изтеглен с жребий.


Желая ви успешна и слънчева седмица!

139 коментара:

  1. ОООООО, това изглежда невероятно! Наистина прекрасен рецептурник. Хубава и успешна седмица!

    ОтговорИзтриване
  2. Весели дни до Коледа и Нова година!
    Мисля, че ще е добре да напишеш собственоръчно и една твоя рецепта в него :)

    ОтговорИзтриване
  3. Лулу,
    напълно разбирам терзанията ти :)
    Та това си е произведение на изкуството!
    Усмихната седмица!

    ОтговорИзтриване
  4. Незабравка Любова -Нези5 декември 2011 г. в 8:11

    Тефтера е уникален,също като теб Лулу! :))))

    ОтговорИзтриване
  5. Този рецептурник е приказен и просто предизвиква към кулинарни вълшебства! А решението да се подари подобна вещ си е невероятно доказателство за жив коледен дух, който кара да се раздавате и радвате околните! Поздравления за постъпката и весели празници!

    ОтговорИзтриване
  6. Привет!
    Излишно е да казвам колко е вдъхновяващо всичко. Само ще спомена, ча когато преди няколко месеца се чудех какъв да бъде първият ми DSLR, след като бях изчела безброй ревюта и форуми, отворих твоя блог и....то решението си дойде от самосебе си :) В момента съм горд собственик на Pentax K7 и съм особено доволна от избора си :)))
    Успешна и творческа седмица :)

    ОтговорИзтриване
  7. Разкошен рецептурник! Хубава седмица! Мариета Иванова

    ОтговорИзтриване
  8. Обикновено нямам късмет за награди, но тефтера си заслужава да опитам:, а и сайта ти е едно от местата, които посещавам с най-голямо удоволствие.

    ОтговорИзтриване
  9. Лулу, напълно разбирам колебанието ти :) Аз също бих изпаднала пред тази дилема :) Страхотно изглежда тефтера. А за блога - какви критики?! За пореден път - страхотна си :)

    ОтговорИзтриване
  10. Чудесно намерение :) Предвкусвам едно мноого спокойно и очарователно очакване на Коледа..:)

    ОтговорИзтриване
  11. Дано късметът ми на Коледа реши да бъде на моя страна и дано стана горда собственичка на този красив тефтер!

    ОтговорИзтриване
  12. Със свито сърце и големи колебания се включвам в състезанието, като прочетох как не ти се дава тефтера :)
    И понеже съм ти казвала,че мразя да пиша коментари, а знам,че за теб е важно, тук е момента да ти благодаря за страхотните рецепти и разкази, поднесени по вълшебен начин, които ме окуражиха да бъда по-смела в кулинарните си опити и да си реорганизирам делника,така че да имам време за експерименти.

    ОтговорИзтриване
  13. И аз да се включа! :) Тефтера е страхотен! Весели празници и от мен! А пък за да like на ФБ-страницата изобщо не ми е нужда награда, следя я с интерес! :) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  14. Мятам се в томболата :-) Рецептурника е много бонбонест :-) Прекрасни предколедни дни Лулу!

    ОтговорИзтриване
  15. Лулу, аз не участвам в томболи, защото никога нищо не печеля, но ужасно много го искам този тефтер и затова оставям коментар и ще чакам. Надявам се да го спечеля аз, защото в противен случай ще завиждам ужасно и неблагородно на собственика му :)))
    Страхотни сте и двете с Нана, поздрави!

    (Нина/ Леля Ог)

    ОтговорИзтриване
  16. Чудесен блог и подаръкът е чудесен. Хубава седмица на всички и успех в Томболата :)

    Деница Младенова

    ОтговорИзтриване
  17. Ех Лулу при теб както винаги страхотни изкушения!Как на човек да не му се разбуди желанието за притежание!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  18. Чакай тогава да те похваля, щом искаш да наблягаме на това, че да увелича шансовете си за този уникален коледен подарък чрез подмазване и натягане! ;-)
    Казвала съм милиони пъти колко пристрастяваща и неприлично талантлива си, няма да го повтарям, но ще си позволя да изкажа една критика към теб- напоследък публикуваш все по- често, радваш окото, умът и небцето, а какво ще стане, когато спреш тази серия от чести публикации не знам....Не ни свиквай така, защото после ще страдаме повече :-)
    Весели и креативни празници на Лулуто и на Лулутиното семейство :-)

    ОтговорИзтриване
  19. Мисля, че Нана трябва да направи бизнес с това, не може само един човек да притежава такава красота, пък!

    ОтговорИзтриване
  20. Аз не си падам по томболи, просто защото изключително рядко печеля :))) Но наистина подаръкът е възхитително красив, Лулчо :))

    ОтговорИзтриване
  21. От кога се каня да си купя тефтер, за да си записвам рецептите ;) Сега сериозно - тефтера е уникален, много красив и чак се чудя дали някой би посмял да напише нещо в него.
    Много ми харесва блогът ти, пожелавам ти дълги години да го водиш и да имаш много фенове и последователи ;)
    Весели Коледни и Новогодишни празници!

    ОтговорИзтриване
  22. Не мога да устоя на това изкушение :-)
    Включвам се с най-голямо удоволствие.

    ОтговорИзтриване
  23. Аз ако бях на твое място, изобщо нямаше да се замисля и щях най-егоистично да си го запазя :)))
    Браво на Нана!!!

    ОтговорИзтриване
  24. Кулинарният ми ентусиазъм е близо до нула, но този рецептурник знам ли, може да ми го извика обратно! А може и рецепти от съвсем друг вид да полегнат на страниците му ;-)
    И извън темата - страхотно местенце, винаги ми е приятно да се отбивам, да почета и да погледам!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  25. Толкова е приказен и интересен!
    Деяна Евлогиева

    ОтговорИзтриване
  26. Ооо това е страхотно! Не бих могла да пропусна да се включа. Супер си Нана :)

    ОтговорИзтриване
  27. Тефтерът е много сладурски!
    Записвам се и дано имам късмет. :)
    Поздрави за чудния блог. :)

    ОтговорИзтриване
  28. приказен е! просто приказен.. както и десетките други something-и из блога между другото! :-)

    ОтговорИзтриване
  29. Научих за твоя блог от Sunshine's kitchen. Найстина е страхотен!! Аз съм само на 12, но готварството ми е хоби, особено десертите! Когато видях тефтера се влюбих в него! Много красив и шарен, прекрасен е! От сега нататък ще следя и твоя блог, найстина успя да ми привлечеш вниманието!

    ОтговорИзтриване
  30. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  31. Страхотен е!!! Останах без дъх като го видях! Дано мога да си пиша рецепти в него :)

    ОтговорИзтриване
  32. прекрасен е! би бил страхотен стимул да започна да готвя :)))

    ОтговорИзтриване
  33. Здравейте!
    Надявам се да спечеля, защото много харесах този рецептурник, но ако пък не спечеля ще е още по-хубаво, защото най-сетне ще имам причина да запретна ръкави и да си направя един рецептурник собственоръчно :)) Успех на всички!

    ОтговорИзтриване
  34. Pozdravlenija za prekrasnija Blog i za tolkova izkusno podbranite i predlojeni rezepti, suveti i snimki. A idejata s rezepturnika e velika :) Uspeh na vsichki uchastnici :)

    ОтговорИзтриване
  35. Не мога да не призная безспорния талант, който Нана има във всеки един проект, но този тефтер е просто убийствено невероятен!

    ОтговорИзтриване
  36. Силвия Йорданова5 декември 2011 г. в 11:17

    Страхотен е! Ще се надявам на късмет :)

    ОтговорИзтриване
  37. Много успехи - творчески и лични!
    Бъди здрава и продължавай напред!

    ОтговорИзтриване
  38. Уникален е просто :))) Много красив :) Разбирам колебанията ти да го дадеш на някой

    ОтговорИзтриване
  39. Тефтера е уникално готин :), ако бях на твое място със сигурност щях да си го запазя за себе си :)))

    ..а и не само тефтера е уникален .. твоите публикации също .. поздравления .. продължавай в същия дух :)

    ОтговорИзтриване
  40. Разкошен е, още повече - изработен е ръчно. Искам го, искам го! :)

    ОтговорИзтриване
  41. Здравей Лулу,
    Блогът ти е страхотен, публикуваш невероятно хубави рецепти и красиви неща!
    А жестта ти е много благороден. :)
    Пожелавам ти хиляди фенове, които да те следват и да изпробват творенията ти.
    Желая ти прекрасна и усмихната седмица!
    Кремена Андонова

    ОтговорИзтриване
  42. Весела Коледа и много вдъхновение и чудесни резултати през Новата година!

    ОтговорИзтриване
  43. Чудеден подарък! :) :) :)

    ОтговорИзтриване
  44. Чудесен блог - стилен, с хубави снимки и "вкусни" рецепти! :))))

    ОтговорИзтриване
  45. Страхотен коледен подарък ще е :)

    ОтговорИзтриване
  46. прекрасен подарък :) ако бях на твое място щях да си го задържа :D

    ОтговорИзтриване
  47. страхотен е тефтера,как да не го пожелаеш.........

    ОтговорИзтриване
  48. Тефтера е уникален и вдъхновявщ!

    ОтговорИзтриване
  49. Страхотна книга за рецепти :) очаквам на Коледа да се случат чудеса :)

    ОтговорИзтриване
  50. Чудесен подарък! Чудесен блог! Хубава седмица и от мене!

    ОтговорИзтриване
  51. Включвам се с голямо удоволствие!

    ОтговорИзтриване
  52. Влюбих се в този уникален тефтер в мига щом го видях миналата седмица в блога на НАНА. Това е едно неповторимо и пак повтарям УНИКАЛНО творение и ти прави голяма чест, че го подаряваш (АЗ никога не бих го сторила :)) ) Успех на всички и дано да го спечеля АЗЗЗЗЗЗ :)

    ОтговорИзтриване
  53. Лулу, от няколко дена все се каня да ти напиша колко вдъхновяващо и коледно ми действат твоите постове, но с бебето имаме сериозна конкуренция за клавиатурата...
    Подаръкът, който си приготвила е страхотен! Но и аз като Ина, не си падам много по томболите, защото не печеля ;)
    Чакам с нетърпение и следващите ти коледни публикации :)

    ОтговорИзтриване
  54. Боряна Желязкова5 декември 2011 г. в 13:09

    Страхотен е !!!

    ОтговорИзтриване
  55. Мда, и аз си пожелавам това бижу!
    А Лулу, блогът ти е много хубаво местенце, където често обичам да се отбивам. Пази стила и духа му! Весели декемврийски дни!

    ОтговорИзтриване
  56. Eхеее, чудесн подарък. Наистина е жесток рецептурника. Усмихната нова седмица Лулу, чакам с нетърпение коледните ти постове!

    ОтговорИзтриване
  57. Привет! И аз да се отбележа, че рецептурника наистина е супер! Весели приготовления за празниците на всички!

    ОтговорИзтриване
  58. Невероятен подарък! Прегръдки и за теб, и за Нана!

    ОтговорИзтриване
  59. Мирослава Ценова5 декември 2011 г. в 13:41

    Руми, страхотна идея и страхотна награда! Тефтера е уникален! Сега е момента да ти благодаря за страхотния блог, за прекрасния стил на писане на публикации, за страхотните рецепти, за презентацията, за чудесните снимки и разбира се, за възможността да стана новия собственик на рецептурника! За мен винаги е удоволствие да съм в твоя блог!

    ОтговорИзтриване
  60. Напълно разбираеми са колебанията ти за евентуалното присвояване на ПодаръкЪТ! Той е прекрасен, незнам дали на човек ще му даде сърце да пише върху него.
    Искам да ти благодаря за споделянето, блогът ти е страхотен, но не разбирам защо винаги трябва да се замесва и ФейсбукЪТ :);))

    ОтговорИзтриване
  61. Абе, аз съм абсолютно сигурна, че няма да спечеля :) Просто никога не печеля на томболи... ама все пак да се пробвам.

    ОтговорИзтриване
  62. Катерина Рангелова5 декември 2011 г. в 13:58

    Това е един от най-любимите ми блогове и най-редовно го следя, нищо че не се включвам с коментари. Ама тефтерът е страхотен! Благодаря Лулу! :)

    ОтговорИзтриване
  63. Like, like, likeeeeeeeeeeee, записвам се, защото нещата на Нана са просто невероятни!
    Поздрави и хубави дни!
    Маги

    ОтговорИзтриване
  64. е наистина е страхотен; който и да го спечели ще е страхотен късмет
    мн ми харесаха снимките с формичките...

    ОтговорИзтриване
  65. Оооо, чак ще ми бъде жал да пиша в него :)
    Пожелавам ти вълшебни и вдъхновяващи моменти :)

    ОтговорИзтриване
  66. Страхотна идея за подарък! За първи път виждам толкова интересен рецептурник направен с такова въображение. Късмет на всички!

    ОтговорИзтриване
  67. Невероятен е ! Много бих искала и аз да имам такъв. Чак ти се чудя как ще си го дадеш ?

    ОтговорИзтриване
  68. леле, че благородно сърце!!! мисля, че това заслужава повече адмирации, понеже всяко материално нещо може да бъде отново създадено, докато сърцето и душата - не...!
    впечатлена съм! излишно е да казвам, че блогът е страхотен. а може ли да публикувате рецепта за коледни мъфини или мъфини с коледна декорация, достъпна за НЕфакири в куФнята ;)
    благодаря и прекрасна седмица!

    ОтговорИзтриване
  69. Прекраааасен е!!! Искам такъв! Не, няколко :)))

    ОтговорИзтриване
  70. Ауууу, това е толкова красиво, че чак ми се доплака. Аз бих оставила егоизма да победи :)

    ОтговорИзтриване
  71. Тефтерът е просто приказен! По-скоро бих си го сложила някъде само да го гледам. Ако случайно ми се падне, обещавам да бъде прилежно попълнен и пазен :))) /MAya D/

    ОтговорИзтриване
  72. Тефтерът е прекрасен! Нито един кулинарен любител не би устоял на изкушението да изпълни страниците му с любимите си рецепти :).
    Успешна и усмихната седмица!

    ОтговорИзтриване
  73. блогът е чудничък , а тефтера...влюбена съм в него :)

    ОтговорИзтриване
  74. Тефтерът е страхотен, браво!

    ОтговорИзтриване
  75. Диана
    Колко много сме искащите го.......Да беше мъж - да! Но го искам и аз.......

    ОтговорИзтриване
  76. Няма да се оплаквам - няма за какво. Няма да те хваля, защото ще стане мноооооооооооооооооого дълъг коментар. Ще напиша само, че е много готино, когато има красиво нещо, което да се снима, и талантлив човек зад обектива, който да го заснеме. И една питанка - дървената повърхност, върху която си снимала - маса ли е или?

    ОтговорИзтриване
  77. Страхотен е меко казано, според мен! Как имате сърце да го подарите :) ...
    Желая късмет на всички, които искат да го притежават /и на себе си също/!
    Успех на вас! :)

    ОтговорИзтриване
  78. ПодаръкЪТ е страхотен, а блогът ти е още по-страхотен :)

    ОтговорИзтриване
  79. Тефтерът е уникален, както и блогът ти! Действаш ми вдъхновяващо и цветно.Весела Коледа!

    ОтговорИзтриване
  80. Коледа винаги свързвам с нещо красиво, нещо сладко, канелено, ванилено...а в този тефтер е събрана доста красота :) Трудна раздяла ще е това...:)

    ОтговорИзтриване
  81. Здравей Лулу,

    Този тефтер е страхотен,направен с много любов.
    Твоя блог е наистина е прекрасно място да се отбиеш и да откриеш SOMTHING.Харесва ми твоя стил на писане,снимките,рецептите.Тази година съм се ентусиазирала да направя тези сладурски коледни прасенца.Може ли да ме посъветваш как да направя този цветен клей за дрешките тъй като живея в Южна Корея и не мога да намеря готов.
    Желая ти благословенна Коледа :-)
    Благодаря ти.

    ОтговорИзтриване
  82. Думата тефтер направо е неподходяща да това произведение на изкуството! Страхотен е!

    ОтговорИзтриване
  83. Виж, Лулу, единственото по-конкретно нещо, което запомних от подробния си хороскоп, правен преди...малко повече от 10 години беше, че никога нищо няма да спечеля от хазартни занимания ;)) През годините особено щателно (но и доста пасивно;)) проверявах верността на това твърдение и тя се оказа...факт, така че склонна съм да повярвам в силата на написаното от звездите... Но тъй като ми е особено и необяснимо празнично по това време на годината (че и всяка година), ще се включа в надпреварата ;)). Най-вече защото е чудесен повод да призная, че твоето местенце си е ужасно свежо творение и затова често надничам тук, а напоследък взех да ставам и патологично редовен гост ;) Не само заради чудесните фотографии (вярно, лаик съм в тази област, но лаишкото ми око е виждало и други професионални фотографии, които обаче не са ме вдъхновявали така).
    Смело се надявам, че ще издържиш на ежедневната фиеста, каквато ни обеща и въпреки вероятните серийни пристъпи на изтощение, наше величество пълчищата блого-Лулу-обожатели ще бъдем доволни и щастливи ;)))
    Поздрави и за талантливата ти приятелка от Острова, нещата й са ...от онези, дето всеки би искал да сложи в кутията си със съкровища :)
    Сега отивам да like–на и останалото и да поблогувам още малко ;)))
    Диляна

    ОтговорИзтриване
  84. Приказен е!
    Блогът е страхотен,продължавай все така и весели празници. :)

    ОтговорИзтриване
  85. Страхотен тефтер за рецепти. Браво на Нана. Ще съм голяма щастливка ако се озове при мен! :)))

    ОтговорИзтриване
  86. Радостина Ганева5 декември 2011 г. в 16:43

    Здравей Лулу,
    харесвам само няколко блога твоят е един от тях, при които наминавам през ден, два. Много ми харесва частта за фотографията научих доста неща и исках да ти благодаря лично, че благодарение на статията ти започнах да снимам по малко и се получава :D Благодаря и не променяй нищо както се казваше в един филм I like you just the way you are!

    ОтговорИзтриване
  87. Ох, много е хубав и много го искам!:))) Весели Коледни празници на всички!

    ОтговорИзтриване
  88. Ехаа,тефтерът е един път !
    Твоят блог беше един от първите,които започнах да чета и до сега всеки път се радвам,като видя нова публикация :) !
    Особено много ми харесва и откакто е с новия дизайн .
    Лека вечер !

    ОтговорИзтриване
  89. Колко изкушаващо, как да не се запише човек!
    Блогът ти е прекрасен и благодарение на Фейсбук го следя редовно.
    Единственото нещо, което би ме облекчило е рецептите да бъдат записани във формат удобен за принтене. Като онези бриоши с ябълки например. Иначе копирам рецептата в Word, записвам от кого е и принтя тогава.
    Весели празници,
    Николина

    ОтговорИзтриване
  90. Тефтерът е страхотен, невероятен, просто един път.Лулу, блогът ти е от любимите ми, продължавай в същия дух.
    Лека вечер :)

    ОтговорИзтриване
  91. Леле, колко коментари:) Пу и за мен!:)

    ОтговорИзтриване
  92. Ехей :) Пу и за мен, продължавай да ни радваш с любими наслади :)

    ОтговорИзтриване
  93. Але-ле-ле... колко коментари , кой от кой по-добри! Ама са си и заслужени :) Моят рецептурник си ти ;)

    ОтговорИзтриване
  94. Много много мило и вдъхновяващо...с него...как да не сготвиш с любов и желание :)))

    ОтговорИзтриване
  95. Страхотен тефтер спиращ дъха :)

    ОтговорИзтриване
  96. :))) Колко много коментари, това сигурно е най - желания рецептурник :)) Е аз определено смятам, че е уникален и много красив, но не съм от тези, които държат да го притежават, не за друго, ами защото бих предпочела да отиде в ръцете на някой който наистина ще записва рецептите си в него :)

    ОтговорИзтриване
  97. Тефтерът е наистина невероятно красив!

    ОтговорИзтриване
  98. Включвам се. И нали на Коледа стават чудеса, може това прекрасно нещо да се падне на мен. Пожелавам си го:))))
    Цеци Григорова

    ОтговорИзтриване
  99. Прекрасен тефтер.
    Надя Йовчева

    ОтговорИзтриване
  100. Чудесен подарък! Трябва да се спечели. :)

    ОтговорИзтриване
  101. !!!! Тази вечер, когато отворих блога и направо не можах да повярвам на очите си! Не мислех, че има толкова много хора, които се отбиват тук:) Благодаря ви! Мислех да не пиша коментар, за да не взема случайно да се самоизтегля, но се обръщам специално към petyam - моля те пиши ми на rumiana.bosseva@gmail.com и ще ти дам някаква алтернатива за домашен фондан.

    ОтговорИзтриване
  102. Страхотна награда! Блогът ти е чудесен, нещата ти са поднесени с много вкус, винаги е удоволствие да се прекара някоя и друга минута тук!
    Хубави предпразнични дни Росица Драгнева

    ОтговорИзтриване
  103. Лулу, разбирам напълно защо не ти се иска да се разделиш с него! Изключително красив е! Искрено се възхищавам на хора, които творят красота, като Нана и теб :).
    Приятна предколедна подготовка и чакам следващите коледни постове :)
    Сърдечни поздрави и хубава нова седмица :)

    ОтговорИзтриване
  104. На Коледа се случват чудеса и дано този прекрасен подарък да отиде в добри ръце :)

    ОтговорИзтриване
  105. Имате страхотен блог от доста време го чета, но днес реших да оставя коментар и да участвам в томболата за тази страхотна награда!

    ОтговорИзтриване
  106. Страхотен рецептурник и още по-страхотен блог имаш :) Нина се е справила прекрасно с този бележник. Много бих искала и аз като нея да правя такива красиви неща :)

    ОтговорИзтриване
  107. Страхотен тефтер Руми :)
    Очаквам с нетърпение твоите нови постове свързани с наближаващите празници

    ОтговорИзтриване
  108. Eхаааааа страхотен е. С ръка на сърцето споделям че аз не бих писала абсолютно нищо в тази красота. Направо е жосток теФтера. Браво, браво ,браво за страхотната идея за подаръка :):):)

    ОтговорИзтриване
  109. Вчера си оставих коментара, но днес не го видях, така че Лулу ако се повтарям можеш да го изтриеш.Незнам дали сърце ще ми даде да пиша изобщо в такъв красив тефтер, мисля че само бих го гледала:)))Весели празници "Диди от слънчева Варна"

    ОтговорИзтриване
  110. Весели празници, Руми! Тефтерът е прекрасен! ;)

    ОтговорИзтриване
  111. и аз да си пробвам късмета ;). Смело мога да заявя, че something... е сред любимите ми блогове, вече цяла година те чета. Весели празници на всички!

    ОтговорИзтриване
  112. Здравей Lulu,

    за първи път пиша в нечий блог. Искренно се забавлявах и усмихвах на много от нещата които си публикувала тук. Неусетно захвърлих множеството си ангажименти за часове наред погълната от написаното :-). Възхищавам се най - искрено на жени като теб, които съумяват да излеят емоцията си по този начин и да я споделят с останалите.

    Желая ти много творчески успехи, вдъхновение и да съхраниш красотата която носиш в себе си.

    "Дори да обиколим света в търсене на красотата,
    не я ли носим в себе си не ще я открием."
    Ралф Улдо Емерсън

    ОтговорИзтриване
  113. Ех, Руми, вече имаш над 1000 почитатели! Още много по 1000 ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  114. Хихих, 124-ти пост, не е зле Руми, но какво ли не прави желанието за малко чудеса :)

    ОтговорИзтриване
  115. И аз се нареждам с моите най-искрени поздравления за чудесния блог, който правите. Продължавайте в същия дух! Весели празници!

    ОтговорИзтриване
  116. Блога ти е прекрасен, продължавай все така.Но за наградата се записвам и аз, пожелавам на всички късмет в играта, защото на Коледа стават чудеса :)

    ОтговорИзтриване
  117. И аз ще намина, не заради рецептурника, а за да изкажа още веднъж възхищението си от работата на Нана и от твоите публикации:-)
    На онзи, който го спечели, пожелавам да си го ползвам с голям кеф;-)

    ОтговорИзтриване
  118. Супер!!! Радвам се, че благодарение на Sunshine's Kitchen успях да открия и този блог:) Правите невероятни неща! Възхищавам Ви се!

    ОтговорИзтриване
  119. Лулу, рецептите ти са страхотни, все по-често се престрашавам да опитам някоя от тях.

    ОтговорИзтриване
  120. Аз през живота си съм печелила само една подложка на Кока-кола, при тва съвсем случайно. Така че моят коментар ще бъде относно готеното тефтерче, щото ми напомни на едно мое от преди ехеееее, сума ти години. Навя ми спомени демек. И те така..

    пп- сега, ако кажеш,че и страниците са ароматизирани( канелка, карамфилче, ванилия), направо се пререждам тогава, да знаеш!:))))

    ОтговорИзтриване
  121. Руми, не мога да си кривя душата :-), обикновето не участвам в неща, които имат лотариен принцип, гледам да вложа усилие, когато искам са спечеля нещо, но този рецептурник е тоооолкова як, че не мога да се въздържа ... да оставя коментар :-)

    ОтговорИзтриване
  122. Макар че досега не съм печелила от лотарии и тем подобни, все пак тефтерът много ме изкушава, защото е невероятен.
    Мн. редовно чета и блога ти, но мн. рядко пиша.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  123. Страхотен тефтер! Определено голям ще е късметлия човекът, който ще го спечели! ;-)) И на себе си пожелавам този уникат! :-))

    ОтговорИзтриване
  124. От доста време видях тази статия и все се спирах да пиша, нооо желанието е по-силно от мен! Първо, адмирации за Лулу, с тази и със всички други свои публикации ме зареждаш с невероятно настроение, винаги много подредени, полезни и актуални! А за снимките ... нямам думи! БРАВО!!!
    Колкото до тефтерчето и твореца му ще кажа само, че имам честа да познавам Нана! Тя е невероятен човек! Творбите и са вълшебни, винаги ме карат да се усмихвам! Едно от качествата които най-много са ме впечатлявали и впечатляват в нея като човек е, че винаги казва каквото мисли, не двуличничи и отстоява своето мнение!!! Само така Нана!!! Гуш!!!

    ОтговорИзтриване
  125. Доста време си мислех дали да се включа и накрая не устоях. Толкова е прекрасен подаръка. Малко съм разочарована обаче от едно нещо - искаше ми се да е нещо направено от теб. Ти си толкова талантлива, че ми се искаше да имам нещо твое, да си го пипвам за късмет и да ме вдъхновява ежедневно. Но все пак блогът ти е мястото което посещавам за вдъхновение и където мога да усетя твоето изкуство. Пожелавам ти най-прекрасната Коледа с най-любимите същества до теб!!!

    ОтговорИзтриване
  126. жалко, че този красив рецептурник е само един... но инак нямаше да е толкова притегателен :о)))
    адмирации!
    Соня Ангелова

    ОтговорИзтриване
  127. Мариана Кочевска13 декември 2011 г. в 9:45

    Невероятен рецептурник.
    Надникнах заради "смешните елхички", а четох с часове. Поздравления.
    Желая весело предпразнично настроение на всички.

    ОтговорИзтриване
  128. Владимира Михайлова20 декември 2011 г. в 18:40

    Блогът Ви е просто невероятен - място, в което можеш да намериш вдъхновение всеки ден!! А подаръкът наистина прекрасен!

    ОтговорИзтриване
  129. е,вече го изпуснах тефтера-много е красив и аз обичам такива нещица,но поне мога да похваля автора на блога-от изв.време го преглеждам и много ми харесва-поздрави!На всички ви желая най-хубавото посрещане на Нова година с много настроение и смях!

    ОтговорИзтриване

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...