сряда, 21 декември 2011 г.

Още една идея

Остана съвсем малко до Коледа. Така и не успях да направя всичко, което планувах, а като гледам няма да успея да публикувам и всичко, което направих:) Този пост ужасно много закъсня, но все излизаше нещо друго преди него. По добре късно, от колкото никога. Ако ви се намира борова гора наблизо, все още имате шанс.


Това е венецът от шишарки, който си направихме и в момента виси в коридора. Ефектно и евтиничко (да не кажем почти безплатно).

Влюбена съм в декоративни елементи направени от естествени материали. Сигурна съм, че вече сте забелязали този бъг в софтуера ми:) Това е нещо като противовес на китайската индустрия и ненормалната треска за пазаруване на какво ли не, която обхваща голяма част от хората покрай Коледа (и не само).


Просто си представете усещането на борова гора, мириса на смола, влагата, мъхът и изпопадалите шишарки под краката. Лично на мен ми носи много повече емоция от едно виртуозно рулиране с пазарска количка в претъпкан огромен магазин. За Мъжа на Лулу да не говорим:) Той има фобия към претъпканите хипермаркети и го използва, като изключително удобно извинение, да не се мъкне с мен по магазините. За сметка на това много ми се връзва на акъла за всичките глупости от типа "направи си сам", които ме осеняват на сън:)

Материалите, които са необходими за един такъв венец могат да бъдат абсолютно произволни - клонки, шишарки, сухи листа, сушени портокали, борови връхчета, мъх и какво ли още не.


Реших да не използвам стандартните борови клони, защото правих венеца преди около 2 седмици. До Нова година прогресивно щеше да оплешивява, правопропорционално на моите усилия да поддържам коридора пометен и без борови иглички по пода:) Направихме си го от клонки от леска за основа, шишарки, сушени портокали и няколко шипки за разкош.


Клонките трябва да са тънки и жилави. събирате ги по няколко на куп, усукват се и се завързват на обръч с помощта на канап. Ако трябва да бъдем честни, това беше най сложната част и ми отне около 15 минути. От там нататък е много лесно. Дребни шиарки се залепят с топъл силикон върху основата, така че да няма разстояние между тях. Отново с помощта на канап се привързват няколко кръгчета изсушен портокал. В средата на всяко портокалче залепих по една червена шипка за цвят. Безразборно залепих още две дузини между шишарките.





Заповядайте пак утре:) След Джинджърленд, ще ви запозная и с джинджърмените:) Те са застрашен вид и вече са на изчезване:)

20 коментара:

  1. Много красив венец! Руми, нямаш равна в креативността!

    ОтговорИзтриване
  2. Незабравка Любова -Нези21 декември 2011 г. в 8:20

    Толкова семпло и толкова красиво!!! Наистина си уникална! Никога не съм си купувала коледен венец,отвращава ме кича ,който се шири по магазините. За тази година е малко късно,но живот и здраве за догодина ,ще се възползвам от идеята.:)))

    ОтговорИзтриване
  3. Много красив "еко" венец! Поздравления за чудесните снимки!

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасен не.Такова настроение внася и толкова уют!Чуден е просто!

    ОтговорИзтриване
  5. Хиляди пъти по-красив от един закупен изкуствен венец! Толкова уют има в него. Ще се пробвам да направя и аз за Коледната вечер. Днес вече портокалите ми са във суха форма:) само с шишарките не знам как ще се справя, ще трябва да посетя някоя катеричка:):). Благодаря за споделената идея!

    ОтговорИзтриване
  6. Ех, чак тук ми замириса на борова гора. Прелестен е венецът ти!

    ОтговорИзтриване
  7. Лулу, на една вълна сме и аз с това се занимавах тези дни. Твоят е много е красив! Усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  8. Прекрасен е, Руми! Ако има вариант, от бъгът в софтуера ти да се програмира вирус, ще се заема с разпространението му... Усмихнат ден! :)

    ОтговорИзтриване
  9. Чудесен Коледен венец! Много еко- чак тук долових аромата на смола :)!

    ОтговорИзтриване
  10. Руми,и това което си успяла да направиш за тази коледа никак не е малко,даже едва успявам да разгледам и коментирам!Сто път повече ми допада твоят венец,толкова е естествен,уютен,нетрадиционен,интересен и ухаещ!
    Чудесна идея,браво!

    Пожелавам щастлива Коледа!
    Роси

    ОтговорИзтриване
  11. Лулу, направила си прекрасен венец! Прекрасно съчетание на жълто с кафяво! Така красиво контрастират сушените портокали на основата от шишарки....В твоя блог винаги влизам с голямо удоволствие , ...за да си изплакна очите с красиви снимки! Браво! Много професионално фотографираш!

    ОтговорИзтриване
  12. Очевидно е, че си неизчерпаема откъм идеи:-)
    Тази е страхотна и догодина ще махна китайския боклук от портата- едва ли някой ще се изкуши да ми открадне шишарките;-)
    Благодаря още веднъж!

    ОтговорИзтриване
  13. Lulu, с тази твоя идея направо ме разби:) Толкова красиво и лесно! Неизчерпаема си откъм идеи и чудесни снимки.
    Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  14. В съседния двор на село хора няма, но има големи борове, с клони висящи на около метър-два над земята .
    Миналата седмица абсолютно недискретно си набрах...доста :) .
    Идеята ми беше точно венец да направя,но така и не ми остана време .
    Като гледам твоя колко е хубав се мотивирам да си направя и аз,макар и след празниците .
    Много ми хареса снимката на шишарките сред мъха !

    ОтговорИзтриване
  15. Направо не зная откъде тази неизчерпаема енергия...Момичетата сигурно страшно се забавляват с идеите на неуморната си майка. Само така, Лулу! А Януари да не направиш един месец отпуска :))) Разкошен венец! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  16. Земна благодат и красота, в простите неща!
    Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  17. Венецът е прекрасен! Ние сме правили подобен с бели боядисани шишарки :)

    ОтговорИзтриване
  18. Много добра идея! Догодина може да повторим с бели шишарки и ние!

    ОтговорИзтриване
  19. Страхотен е, очите ми останаха в него!

    ОтговорИзтриване
  20. Здравейте! Обичам да чета Вашите публикации. Искам да попитам как правите сушените портокали? Ще съм много благодарна, ако ми обясните! Благодаря Ви. Здравка

    ОтговорИзтриване

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...