събота, 3 декември 2011 г.

Ябълков свещник

Пак съм аз:) Както обещах, тази година мисля да напълня блога с коледни публикации. Идеята ми е това да се случва ежедневно, но не го приемайте като обещание, защото не съм сигурна, че ще успея. Не всичко ще е на кулинарна тематика. Ще има мои неща, ще има много идеи от Интернет, снимки и гости. . Дано не ви омръзне от мен. Освен това ще има и награда, но за нея ще ви разкажа в понеделник:)



Днешната идея е съвсем простичка.


Може да направите много ефектна декорация, като направите свещник от ябълка. Не ви трябва нищо друго освен ябълка и чаени свещички. В горната част на ябълката издълбавате кръгла дупка, в която да се побере металната подложка на свещичката. Дупката трябва да е дълбока, точно колкото е височината на свещичката. Не ви препоръчвам да махнете металната подложка на свещта, защото восъка много бързо се разтапя отдолу и изтича в ябълката (вече го направих:))). С чисто декоративна функция може да накапете восък по страните на ябълката, като запалите друга свещ.


 Още една малко нестандартна идея е "елхичка" от книги, които са подредени по големина. Това са моите любими - фотографска и кулинарна литература:)))




21 коментара:

  1. Харесаха ми и двете идеи :) Очаквам с нетърпение да видя всичко, което си замислила :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Поздрави и от мен!!!Добре,че ми напомни за ябълковия вариант,аз го правя с мандарина/портокал.Приятен ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни идеи! Тази година съм решила да бойкотирам китайската индустрия, а и да направя малък жест към природата, като приготвя сама по - голямата част от коледната декорация. Тези ябълкови свещници ще допълнят чудесно тази моя идея! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасни идеи и чудесни снимки:)

    ОтговорИзтриване
  5. Идеята е прекрасна! Бях гледала подобна в едно списание. Бях се навила да я пробвам но така си остана. Може би тази Коледа да не е късно!

    Поздрави!
    Маги

    ОтговорИзтриване
  6. С удоволствие ще ги следя :)
    Действат ми добре на настроението!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Чудесни идеи! И аз ще следя с голям интерес!

    ОтговорИзтриване
  8. Ти просто си прекрасна!Нищо повече няма да кажа!

    ОтговорИзтриване
  9. Много празнично, красиво и уютно е при теб Руми и аз ще следя с интерес идеите ти и ще се наслаждавам на красивите ти снимки :)

    ОтговорИзтриване
  10. Много сладки идеи. Загатващи за предстоящ празник.

    ОтговорИзтриване
  11. Много, много ви благодаря! Надявам се да успея да ви заразя с моята предколедна треска:)

    ОтговорИзтриване
  12. незабравка Любова -Нези5 декември 2011 г. в 8:16

    Твоята предколедна треска е много,много заразна ,да знаеш!:)))

    ОтговорИзтриване
  13. Благодаря Нези, ще продължа да ви облъчвам:)

    ОтговорИзтриване
  14. Много готино Лулу! Поздравления за идеята и за предстоящите публикации. Чакам ги с нетърпение.

    ОтговорИзтриване
  15. толкова семпло, а толкова красиво!!!
    Това с ябълката го почвам още днес;-)
    А дали ухае докато свещта гори???

    ОтговорИзтриване
  16. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  17. Лулу, използвах твоята снимка с линк към публикацаията ти. Надявам се да нямаш нищо напротив. Ако има нещо само ми драсни и ще я махна. Хубав ден!
    http://bybyskingdom.blogspot.com/2011/12/christmas-inspirations-ii-homemade.html
    БуБу

    PS: Изтрих предния си коментар, че бях разместила няколко букви :)

    ОтговорИзтриване
  18. БуБу, разбира се че нямам нищо против:)

    ОтговорИзтриване
  19. hello from Canada
    beautiful pics ! i love the apple candlestick !

    ОтговорИзтриване
  20. Оригинална хрумка с уютно излъчване. Предполагам, че се разнася и свеж ябълков аромат... а ако се поръси и канела преди това... :) Всъщност колко време издържа един подобен "свещник"?

    ОтговорИзтриване
  21. Интересно! Ще го пробвам още днес! :))

    ОтговорИзтриване

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...