неделя, 4 декември 2011 г.

Немски коледен базар

Тази година за първи път в София се организира нещо като немски коледен базар. Така нареченият "Weihnachtsmarkt Sofia" се намира в градинката зад народното събрание, точно срещу университета и има благотворителна цел.


В типично немски стил има малки дървени къщички, където се продава греяно вино, наденички в хлебчета, коледни сладки и всякакви коледни джунджурии.




Разбира се има много хора, особено вечерно време. Все пак и приятно, въпреки студа.


Под акомпанимента на латерна, може да поседнете на пресована бала сено и да си побъбрите с приятели за 10-15 минути.


Освен това се оглеждайте за елени:) Под секрет да ви кажа, но от сигурен източник знам, че стадото на Елиа ще е там:)


Ако не си купите нещо, то със сигурност може да се заредите са малко коледно настроение:)


Желая ви хубава неделя и задължително надникнете утре в блога ми, защото ще има изненада.

14 коментара:

  1. И аз го посетих :))) Много ми хареса! Снимките са страхотни!

    ОтговорИзтриване
  2. И аз бях няколко пъти, но съм малко разочарована. Снимките ти обаче са много по-хубави - поздравления за майсторството! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Лулу, мога ли да те попитам как си постигнала последната снимка? Подозирам, че това са някакви лампички, навярно експозицията е дълга, разкошна и много нежна снимка, наистина.. :-) Много положителен, спокоен и уютен неделен следобед пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  4. :)) Там е там е! Стадото :)
    Страшни вечерни снимки си направила, Руми!
    Толкова е хубаво, като правиш публикация всеки ден, ще ни свикнеш, после какво ще правим не знам :)

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотни снимки, коледното настроение веднага завладява!

    ОтговорИзтриване
  6. Празнично и романтично!Много ми се иска да го посетя, само днес ли е?

    ОтговорИзтриване
  7. DryThyme, благодаря!
    fedora да ти кажа и съм разочарована, и не съм. От една страна очаквах да видя повече неща, но пък от друга с една добра компания, мисля че всичко изглежда много приятно:)
    Мария К, не е на дълга експозиция. Това е едно от дърветата с коледни лампички. Снимано е на ръчен фокус, така че да се разфокусират лампичките. Освен това го снимах и на ръчна експозиция. На автоматична, апарата се опитва да направи всичко добре експонирано и скоростта става много бавна, а лампичките прегарят. В ръчен режим си зададох висока скорост, така че лампите са добре експонирани, а останалото е черно.
    Elia, да знаеш че ще отида специално след работа, за да мога да хвана някой елен:)
    nelly, благодаря!
    Ани, не е само днес. До 22-ри е базара.

    ОтговорИзтриване
  8. А може и да пием по едно кафе след работа и да ти изловя един! Да кажем - най-неуморният :-), че да си имате общаприказка :-).

    ОтговорИзтриване
  9. Незабравка Любова -Нези5 декември 2011 г. в 8:14

    Тези снимки ме накараха да посетя базара.

    ОтговорИзтриване
  10. Чудесни снимки! Чудесни! Завладя ме коледното настроение след тях! Май е време да изпека меденки:))

    ОтговорИзтриване
  11. Моите ги опеках този уикенд:) Тази година от рано ме почна. Миналата ги направих в последната секунда.

    ОтговорИзтриване
  12. така ми се ходи там, и така не ми се получава, че ме хваща още повече яд като гледам тези снимки:-)
    Нищо не е загубено още, де, така че оставам с надеждата:-)

    ОтговорИзтриване
  13. Обичам тези търгове, при нас ги има дори в малките градчета и са много колоритни... Така се радвам, че и България има мъничко цветно местенце с гребано вино, наденички, адвентни венци, играчки и много красиви коледни нещица. Поздрави Лу.

    ОтговорИзтриване

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...