петък, 28 март 2014 г.

Нарисувай ме

Има хора, на които искрено се възхищавам. Заради отношението им към живота, заради колорита им, заради различния им поглед, упоритостта и какво ли още не. Сред тях със сигурност попада Биляна Гецова или по- известна в Интернет като MamaNaMalena. Мина през какво ли не - от дигитален скрапбукинг до фотография на деца. Признавам, че последния й проект  Pippin magazine ми е особено любим и за мен беше голямо удоволствие, да участвам в последния брой. Доста се чудих с какво точно. Накрая все пак се спрях на последното ми разтоварващо занимание. Честно, не бях рисувала с моливи и водни боички от дете. Бях забравила колко е забавно!




Нито една от идеите не е моя и макар, че са доста елементарни, се оказа  че за нетренираната ръка не е чак толкова лесно да се справи. Но пък много се забавляваме с Мартина:)




Тази седмица смятам да повторим упражнението:)












11 коментара:

  1. Прекрасни са! И снимките, и рисунките! Поздравления!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Е, така като гледам, много добре сте справили даже! През твоя обектив всяко едно занимание изглежда леко и забавно! Вдъхновяваща си, Руми!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Много са хубави ! Някои си ги представих като илюстрации към книжка - момиченцето с балона например, само историята да се измисли и... :)

    ОтговорИзтриване
  4. Absolutely adorable!!!! :) Love the drawings! are they by your daughter?

    ОтговорИзтриване
  5. Браво, Руми! Много мили и нежни рисунки - страхотно си ги направила! И аз хващам четките и моливите от време на време и дори и вече да е минало толкова време от последния ми урок по рисуване, все още си е супер разтоварващо преживяване...Като загрееш с моливите и водните бои - хващай нещо по-мащабно с платна и акрил - при теб ще се получи сто на сто (-:

    ОтговорИзтриване
  6. Ехааа Руми напълни ми душата, толкова красиви рисунки чак ме вдъхнови! Марти ли ти е основния помощник, много готини снимки :)
    Сърдечни поздрави за художничките, фотографките и моделите :)

    ОтговорИзтриване
  7. Тези, дето ги духа вятъра, са ми любими!
    А снимките-всичките!

    ОтговорИзтриване
  8. Всичките са ми любими, ви сте ми любимки, много ви се възхищавам, Лулу! Винаги се радвам като видя твоя публикация. Пожелавам ви корици, участия в медии и още безброй забавления! А от теб, може да очакваме и изложба:), страхотно рисуваш! Поздрави, Лулу и прекрасна нова седмица!

    ОтговорИзтриване

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...