неделя, 16 май 2010 г.

Luluto, something... и една кутия с бонбони



Понеже напоследък получих доста виртуални наградки мисля да ви почерпя с бонбонки и да ви разкажа това оново. Всъщност не! Ще ви почерпя с торта! Последно - ще ви почрпя с бонбони от торта:)


и ще ви запозная с Luluto:)


И така първо искам да благодаря на всички, които са харесали нещата, които пиша и правя и са ме удостоили с всевъзможни наградки:




Наградките са различни, но на всички регламентът е почти един и същ - да кажа няколко неща за себе си и да наградя още няколко човека. Понеже "отличията" са много (на някои места има по две и повече), рискувам да обърна блог  пространството в спам и да го залеем с вълна от еднотипни постове за връчване на награди:) А и аз не обичам много да спазвам правила и да влизам в стереотипи, така че еднолично реших да променя регламента:) Смятам просто да ви разкажа нещо за себе си, за блога, който водя и да "прехвърля топката" на няколко човека, които ако искат също могат да направят същото:)

И така коя е Лулу?
Ми и аз не знам точно:) Най- трудно успявам да пиша за себе си! Пък и страдам от раздвоение на личността и пия хапчета от сушени жаби:)

Едното Лулу е нещо ей такова и говори по телефона около 60% от времето през делничните дни:)



Другото Лулу е доста инфантилна личност с елементи на леки психически отклонения:) Трябва непрекъснато да правя нещо и около мен да е екшън, защото иначе съм в състояние да изпиля нервите дори и на най- търпеливата особа.
Това дето се въргаля по земята и снима съм аз:)
Обичам да се въргалям и по други места:) Примерно в леглото с книжка или да речем на плажа




Всички знаете, че обичам да готвя, но всъщност прекарвам много малко време в кухнята. Логично е, като се има предви, че през повечето време кисна в офиса.  Обичам и да снимам, но вие и това знаете. Обичам и да пътувам, но на вас жокер не ви трябва, за да се сетите и сами, `щото кой не обича да пътува?!
За да не се чувствате прецакани, че съм ви казала само очевидни неща ще ви дам малко автобиграфични дани:)
 Почнах работа още в първи курс на университета, а в трети родих голямата ми дъщеря. Върнах се на работа когато диването стана на 6 месеца. Дали е лесно или трудно да учите, работите и гледате бебе, няма да коментирам. Само ще кажа, ча ако имате възможност е добре да избягвате подобни издевателства върху собствената ви личност:)
Не без помощта на майка ми и баща ми, все пак съм магистър... По икономика... колкото и странно да изглежда на някои хора:)  Може би още по- странно ще ви се стори, че започнах трудовата си кариера като счетоводител:) Този факт редовно предизвиква спонтанно народно веселие в цялата ми компания, както и гърчове от хилене на сегашния ми шеф:) Не че има нещо лошо в тази професия, просто хич не  се асоциира с моята тахикардична особа.
Преди известно време се опитах да се преквалифицирам и записах да уча Графичен дизайн.  Аз не обичам да ми е скучно, нали разбрахте. Точно бях родила малката щерка и някак много ми беше домъчняло за онзи гърч покрай съчетаването на работа, дете и учене. Някъде тогава се преместих на нова работа и всичките ми мераци за преквалификация и смяна на професията много бързо секнаха:)
Сега продължавам да снимам и да правя някои дребни проекти свързани с графичния дизайн, но това е само за разнообразие, че туко виж иначе ми станало скучно:)
Идеята за този блог, беше точно за да задоволи желанието за творчески изяви на раздвоената ми личност. На моменти ми идва малко нанагорно и може би сте забелязали, че имам навика да публикувам в малките часове на нощите:) То е поради липса на друго свободно време, не е защото страдам от безсъние:)

Сега прехвърлям топката на:
Ади - Addi 
Ина - Ossigeno и Сезонът е открит
Пепчо - Храна за моите канибали
Диди - Готвенето е забавно
Нана - Nana`s little world of dreams

Както обещах черпя всички, с една страхотна торта, която правих пак по нощите за рождения ден на шефа.

Торта с кафе, шоколад и бейлис


За 1 блат:

3 яйца
1 с.л какао
2 с.л брашно
2 препълнени с. л смлени орехи
3 с.л захар


Пека три 3 блата с диаметър 24 см или 4, ако ще правите тортата с капак, като моята

За крема

400 гр маскарпоне
100 гр закванеса сметана
6-7 с.л захар - аз не обичам много сладки торти, но ако вие сте им фен може да си сложите и повече
2 ч.л нес кафе
1 с.л бейлис
ако обичате много шоколадов вкус, може и тук да сложите 1 с.л какао
4 с.л смлени орехи

За намазване на блатовете

160 гр шоколад
2 с.л бейлис
30 грама масло


За бонбоните

1 шоколад
7-8 ситно смлени обикновени бисквити
80 гр масло
по един цял лешник за вяско бонбонче


Отделяте белтъците от жълтъците. Разбивате белтъците в суха купа със суха бъркалка (много важно условие). Добавяте половината захар и продължавате да бъркате с миксера до получаване на твърди връхчета. Отделно разбърквате жълтъците с останалата захар и прибавяте на няколко пъти към белтъчната смес, като бъркате внимателно с дървена или силиконова шпатула. Идва ред на брашното и какаото. Трябва да се пресяти добре и се добавят на няколко пъти към яйчанат смес като отново се бърка внимателно с шпатулата. Най- накрая се слагат смлените орехи. Отново се разбърква и сместта се изсипва върху тавичка, застлана с хартия за печене.
Пече се около 15 минути в предварително загрята на 180 градуса фурна. След като блата се охлади се отлепя внимателно от хартията.
Тази процедура се повтаря с три пъти за всеки един от блатовете.

През това време може да забъркате крема - просто смесвате всички съставки, разбърквате добре и пъхате в хладилнки ада се охлади добер. Нам какво толкова да се обърка:)

След като всички блатове се готови трябва да се намажат с шоколад.
На водна баня разтапяте шоколада и маслото. Добавяте бейлиса и махате от котлона. Количеството шоколад, който съм дала е за намазване на два блата. Заради покритието от марципан, третият го обмазах с маслен крем. Ако вие няма да правите захарна украса, може да увеличите количеството и да намажете и най- горния блат.
Изстиналите блатове се мажат с топлата шоколадова смес. След това трябва да ги оставите хубаво да се охладят за около 30 минути. Най- добре в хладилника. Предишният път, в който правих тази торта, пропуснах този момент и крема с маскарпонете се разтече.

Вече изстиналите блатове се мажат с крема и тортата отново се оставя да се охлади.
В моя случай, след това беше обмазана с маслен крем и покрита с готов марципан. Не се влюбих в това покритие. Първо то по природа си е леко жълтеникаво и след като го смесих със синята боичка, получих зеленикав цвят вместо светло синьо. Второ беше много меко и ми беше доста трудно за работа. Определено предпочитам фалшивият марципан със сухо мляко, който ползвам традиционно.

Върху марципана рисувах с черна сладкарска боичка


За да наподобя формата на кутия, предвих парче марципан, което е по- високо от тортата с около 3 см. След като го "омотах" от страни на тортата подгънах ръбчето от горе на половина т.е имах борд висок 1,5 см. Най- горният блат на тортата също беше застлан с марципан, вйрху който се редят бонбоните. При мен има и хартия, която сътръчи, но тя е само с декоративна функция. Може да ползвате готови бонбони, а може да си направите много прости, домашни като моите:

Шоколадът и маслото се разтапят на водна баня. Добавят се ситно смлените бисквити и сместта се оставя да се охлади в хладилника. Оформят се топчета в средата на които се поставя лешник. Всяко бонбонче се овалва в пудра захар, кокос или смлени ядки. Оставят се да стегнат в хладилника поне 1 чад, а най- добре цяло дененощие.

Дано не съм ви отегчила с този огромен постинг:)

Специални благодарности на Катето  и Теди за снимките, които са ми направили:)




40 коментара:

  1. лулу, тортата е както винаги прекрасна като дизайн и изпълнение! Беше ми много приятно да науча нещо повече за теб, още повече се оказва, че сме фиктивни "колежки" - учих счетоводство, но никога не съм работила - просто е абсолютно несъвместимо с натурата ми....

    Поздрав!

    natalyna

    ОтговорИзтриване
  2. Никак... не си ме отегчила :)
    Беше ми интересно да прочета за теб :)
    Поздравления за всичко... снимките, тортата, разказът :)
    Усмихната нова седмица от мен :)

    ОтговорИзтриване
  3. Драго ми е да се запознаем :)
    Харесах Лулу във всичките лица, които ми показа -деловата Лулу, романтичната Лулу, екшън Лулу...(даже май най-много :)
    А тортата - еми дизайнерска работа!
    Поздрави, Лулу!

    ОтговорИзтриване
  4. Ех, мога да напиша толкова много за Лулу, а реално познавам толкова малко от нея. Тя е многопластова (като лука от Шрек) толкова цветна, интересна, постоянно заета с нещо важно, но намираща все пак време за кафе и сладка раздумка...
    Радвам се, че те познавам, Лулу! Без теб животът ми нямаше да е същия!

    Теди

    ОтговорИзтриване
  5. Наталина, сега изведнъж ми просветна защо хората получават спазматични пристъпи на хилене, като им кажа, че съм работила като счетоводител. Нещо такоа ми докара и твоето признание, че си учила счетоводство:)))) Хич, ама хич не ми се връзва с теб:)
    Еос, благодаря и много хубава седмица и на теб:)
    Ивейн, тази екшъновата Лулу и на мен ми е любима, но мъжът ми и децата изпадат в ужас:)
    Тедка, и точно като в шрек, като падне нощта се превръщам в блатно чудовише:))))) Благодаря за милите думи! Не знам дали животът ти щеше да е същия без мен, но със сигурност щеше да имаш здрав обектив:) Но аз много се радвам, че те познавам!

    ОтговорИзтриване
  6. Хмм, ти от къде надуши, че и аз за счетоводител учих, та ми подхвърли топката? А? Подобно работих, но не и счетоводка, притеснявам се да не хвана нещо от седенето....
    Беше ми приятно да се запозная с останалите ти лица и няма да крия, че онази търкаляща Лулу най-много ми хареса като маНдама :-) Нали знаеш, че после има едни моменти, дето не се чудиш "Това дете от кого е...." ;)))
    Благодаря, Лулу, черпя се бонбонче от тази свежарска торта с пожелания още дълги години да изливаш тук свободното си нощно време.
    И е хубав зеления цвят, какво му е толкова :))

    Слънчева и успешна седмица от мен!

    ОтговорИзтриване
  7. страхотен завършек на неделната ми вечер с твоя блог!
    Много ми стана приятно да прочета малко повече неща за теб,не че незнаех че си страхотна!Възхищавам се на начина ти на писане,мен изобщо ме няма в разказването!
    За тортата какво да ти кажа(като се има в предвид че от 20 години се занимавам със сладкарство-семеен бизнес)-просто е супер,толкова оригинална и така добре изрисувана-поздравявам те и хубава седмица

    ОтговорИзтриване
  8. Ей, Лулу,
    радвам се да се запозная с теб, макар и виртуално. Като разказваш за себе си, на няколко пъти видях себе си :)Поздравления за прекрасния начин, който си избрала за представяне, а тортата е невероятна. Шефа, явно го заслужава :)
    Хубава и изпълнена с много емоции седмица

    ОтговорИзтриване
  9. Mammamia che brava che sei, Lulu!!!!!! Tantissimi complimenti per la torta!! E sei anche una bella ragazza;)))!!!!.......
    Если честно, то я, конечно, не всё поняла! Но всё-равно! Очень очень очень красиво и ты умница и красавица!!!!;))))))

    ОтговорИзтриване
  10. Ето това се казва представяне! Много ми хареса!
    Беше интересно и забавно да науча повече за теб.
    Малките "лудости" правят живота цветен, затова май е по-скоро здравословно човек да се отдава на тези си импулси :)
    А тортата е страхотна и като идея и като изпълнение
    Успешна и усмихната нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  11. Лулу, показваш толкова различни лица,
    но от следенето на блога ти сякаш не ме учудва :)
    Радвам се за твоите "лудости",
    те правят живота по-лесен!
    За тортата няма какво да говорим- тя е прекрасна:)
    Поздрави и пълна с емоции седмица:)

    ОтговорИзтриване
  12. Първо ще започна с едно признание, а именно - без бой си казвам, че въобще не разбрах, че това е торта, до момента в който не прочетох, че ни черпиш с нея и съответно 1 блат. Това може да означава само две неща - или че аз съм прекалено вече преуморена, или че ти си страшна майсторка. Везните определено натежават върху второто предположение :)))

    Чудесна е тортата, замисълът и изпълнението.
    Що се касае до останалите снимки и лица на Лулуто - мъжът и децата са късметлии :)))

    ОтговорИзтриване
  13. Много забавно разказваш, беше удоволствие да те видя и прочета. :)))

    ОтговорИзтриване
  14. Хм, Пепчо и ти си била някакъв скрит талант в областта на счетоводството:))) Не подозирах:) А тия моите деца не са от мен, то това е ясно:)
    Ади, ето че научих нещо ново и за теб:) Не знаех че имата фамилна сладкарска обремененост:) Понеже, ти си една от тези на които прехвърлих темата, ще ми бъде много интересно да прочета и други интересни подробности:)
    Дани, благодаря:) Дано си видяла себе си във въргалянето по плажа, вместо в ранното раждане на деца и жонглирането със 100 неща наведнъж:)))
    Лети, Дани, благодаря! И сте прави, че леките психически отклонения внасят голямо разнообразие в живота:)
    Феодора, може би си била преуморена снощи:))) Мъжът и децата ще ги питам, дано са на същото мнение:)
    Риа, благодаря:)
    Много усмихната седмица на всички

    ОтговорИзтриване
  15. Ех,че е хубаво в началото на новата седмица да отвориш блоговете и да те посрещне нещо толкова свежо,лирично,драматично,шеговито...точно в твой стил! :))
    Благодаря за почерпката....нищо че не е за мен!
    Благодаря и за споделянето...Особено съм изненадана ,че и ти ,и още някои блогърки са ..."скучни" счетоводителки! :)
    Няма да е лошо да си останеш все такава "скучна" ,щура,раздвоена,крейзи,забавна и мила !
    Успешна седмица,Lulu!

    ОтговорИзтриване
  16. Много ми хареса разказа ти, толкова е истински и личен, и ме доближи до личноста ти :)
    Благодаря ти :)
    Накараме да се усмихна поне няколко пъти :)
    Желая ти много много хубава седмица :)

    ОтговорИзтриване
  17. Lulu, всичко в разказа ти е много сладко ... всеки един аспект от твоята личност - делова и сериозна, луда и щура, неуморна и креативна, снимките (първата от плажа най-много ми хареса), тортата (шефът ти е истински късметлия, личи си голямата отдаденост, с която си сътворила този подарък). Поздравления за енергията и таланта, с които поддържаш това прекрасно местенце!

    ОтговорИзтриване
  18. Lulu, думата счетоводител въобще не ме учудва. Не знам защо най-творческите и неортодоксални личности са решили да станат счетоводители в някой етап от живота си, пък дори и за малко. Има нещо повече в тази професия отколкото предполагаме :). Ама сериозно говоря :).

    Беше ми приятно да науча повече за теб. Тортата е прекрасна, както и личностното ти раздвоение. Между другото, и при мен имаш една наградка от много време, но не знаех, че трябва да те уведомявам за това. Май не беше в регламента. Поздрави и весели дни :)

    ОтговорИзтриване
  19. Драго ми е, да се запознаем, Лулу :-)))

    Харесват ми всичките ти 'аз', да знаеш! И целият разказ е доста увлекателен, че чак позабравих за шоколадовите бонбонки и тортЕ в началото :-D
    Много ми допада идеята и за вмъкване на салфетка и за рисуваните елементи! Обърках се само от нещо незначително и реших да питам: фондан и марципан ли си ползвала? Бадемов марципан и захарно тесто? Или само един вид захарно тесто? И какво? :-)

    Хайде, да не досаждам повече с въпроси несъществени на фона на чудесния пост и снимки, поздравления от мен и пожелание за усмихната нова седмица :-)

    ОтговорИзтриване
  20. Привет Лулу,
    беше ми приятно да прочета повече за теб - различна и чаровна, хареса ми! Снимките ти ме впечатляват всеки път.
    А тортата е оригинална, свежа и изкушаващо сладка.
    Чудесно начало на новата седмица, желая го и на теб!

    ОтговорИзтриване
  21. Oxana, next time I`ll try ti write everything in Russian:) Thank you for your positive comments.
    Краси, ааа тя почерпката е за всички:)
    Всъщност аз одавна вече не съм счетоводител. За 14 години трудов стаж имам само 6 месеца като счети:)
    Ирена, благодаря!
    Кали, благодаря! Не мога да достигна твоето търпени и висоти в правенето на торти, но поне с нещо друго да компенсирам:)))
    Станимира, може би си права и счетоводителите са доста набедени хора. Имам доста познати счетоводители и оставам с впечатлението, че са недооценени и са нещо като скрити батмани - едната им личност е на супергерои, другата е на тихи хорица, заринати в сметки:)
    Димитрана, права си, че малко съм оплела обясненията. Коригирах го. Ползвала съм само готов марципан.
    Диана, благодаря ти:)

    ОтговорИзтриване
  22. Тортената бонбониера е чудесна:)

    ОтговорИзтриване
  23. Страхотно представяне, винаги е много забавно тук!

    ОтговорИзтриване
  24. Лулу,и на мен ми бе приятно да се опознаем повече! Е, и аз писах за тез неща в моя блог, малко трудно ми беше да се "разголвам", ама....стана долу-горе ! А иначе тортата е фантазе, получих преди години от съпруга ми подобна за ЧРД, но беше във форма на сърце бонбониера и вътре с любимите ми, но домашни Фереро и Рафаело бонбони, беше смазващо вкусна, затова...като гледах твоята и направо се удавих от слюнкоотделяне.
    С усмивка
    Пепеляшка

    ОтговорИзтриване
  25. С огромен интерес и без капка отегчение прочетох целият ти пост, Лулу! Така ме грабна, че чак съжалих накрая, че е свършил :) Снимките, представянето и стилът ти на писане са толкова запленяващи! И мен като Ади не ме бива в разказването, но пък за сметка на това обичам да ви чета :)
    Радвам се, че научих толкова нови неща за теб!

    Сърдечен поздрав с пожелание за хубава и много усмихната /луда/ седмица :-)

    ОтговорИзтриване
  26. ХА! Най-малко очаквах моето име да видя в поста. Официално се бях отказала от приемане и предаване на награди, но ще преосмисля и ще те "копи - пастна" за идеята на този пост. :) Беше ми изключително интересно (както винаги) да те прочета, да видя снимките на няколко различни жени с едно и също име, и не последно, да се почерпя.

    ОтговорИзтриване
  27. Хей,Лулу,по-интересен авто-разказ не бях чела!Много и все интересни лица!
    Как освежаващо ми подейства!
    Тортата е много оригинална!Почерпих се:)
    Благодаря ти и за "прехвърлената топка"!Наскоро вече разказвах малко за себе си,ще помисля какво друго мога да измъкна интересно.
    Поздрави!:)

    ОтговорИзтриване
  28. Лулу, определено имаш дар слово ;)
    Винаги чета постовете ти с голям интерес и този път беше така. Много благодаря за почерпката - представям си какъв вкус има тази торта...
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  29. Лулу, страхотен пост - радвам се, че попаднах на него, изчетох на един дъх и през това време се запознах с теб, та макар и виртуално! Имаш невероятен, грабващ стил на писане и повествование! Вълшебница си ти! Радвам се, че вече те познавам, та ако ще и с още толкова лица да си!а почерпката ти е уникална и интригуваща, благодаря! Ще се радвам и занапред да има още интересни неща!

    ОтговорИзтриване
  30. Страхотна сладурана си! И носиш изключително положителна енергия и заряд :-)
    Да не говорим пък, че явно само ги правиш тези торти и вкусотии, а някой друг ги хапва :-D

    Усмивки от мен!

    ОтговорИзтриване
  31. Мони, благодаря!
    Пепеляшке, в интерес наиситната, някога някъде и аз бях гледала подобна идея за торта напълнена с бонбони:)
    Танита, радвам се че ти харесва тук, защото на мен ми е много уютно в твоя блог:)
    Тони, това което казвате за писането ми, честно казано много ме изненадва:) Да си призная, аз преди да започна този блог не си падах изобщо по словоизлиянията.
    Нана, обаче пък много ме зарадва начина по който прие тази "топка"
    Диди Б, винаги ми е интересно да чета в твоя блог и минля, че все ще намериш да споделиш още някой и друг аспект от твоята личност:)
    Голдя, благодарности!
    Цветни Фантазии, радвам се че ти е харесало и се надявам да "поостанеш" Винаги е хубаво, когато освен да напишеш нещо, после има и с кой да си "поприказваш"
    Ааааа, Иринка, аз си хапвам, не съм пропуснала. Най- потърпевш е мъжът ми, който обикновено изтъряпява цялата суматоха покрай правенето, а после само им помахва за довиждане, когато ги отнасям за почерпките в офиса:)

    ОтговорИзтриване
  32. Жалко, че не пишеш така често, и жалко, че поради и заради новата си, вече стара, работа - нямаш повечко свободно време.
    Добре, че има интернет, че да ти виждам физиомордата от време на време.
    Иииии да ви кажа една тайна на всички - като е писала, вече е била похапнала я от прекрасната зеленобонбонена торта, я от нещо друго, вкусно приготвено от нея, защото когато е гладна - блатното чудовище ще ви се стори като мъркащо котенце :)))
    Руми, и аз се радвам, че те познавам!
    П.С. И ако още известно време не се видим, ще запиша нещо в сферата на застраховането и ще дойда да работя при теб :Р :)

    ОтговорИзтриване
  33. Дамаянти, числя, че мъжът ми ще се съгласи напълно с твърдението ти за особеностите на моя характер, когато съм изгладняла:))) Ив, просто за резил станахме с това виждане!

    ОтговорИзтриване
  34. Лулу, твоите публикаций винаги ме развеселяват! :) Благодаря ти за това!
    Стархотна торта! Завиждам му на шефа ти!!!!

    Поздрави!

    Руми

    ОтговорИзтриване
  35. Rumi,prochetoh za vas v sp."Vsichko za zenata"i reshih da vidia bloga Vi.E...niamam dumi da izrazia vashistenieto si i kolko me zaredihte s zelanie da realiziram niakoi ot ideite vi.Imam niakolko vaprosa i mnogo bih se radvala ako imate vremeto i zelanieto da mi otgovorite.1.Otkade v Sofia moje da se zakupi suha sladkarska boia? 2.Kak postigate tazi gladkost na zaharnata glazura v/u toptite?Blagodaria vi predvaritelno i ostavam vash veren pochitatel!!!!!!Galena

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Добре дошла Галена:) Гладкостта на тортите се постига на няколко стъпки. Първо готовата и охладена торта се обмазва маслен крем (разбити масло и захар). Оставя се да стегне половин час в хладилника и се минава още веднъж с масления крем за "фина шпакловка". Оцветеният захарен фондон се разточва върху малко нишесте. Тортата се покрива, изрязва, внимателно се притиска отгоре, така че да се изкарат балончетата въздух. Оформя се отстрани и излишното количество захарен фондан се изрязва. От тук нататък може да редят фигурките. Захарен фондан купувам на една белгийски фирма. Продава се в кофи по 7 кг, така че ако сте начинаеща по- скоро бих ви препоръчала да не започвате с такова голямо количество, а да се спрете на друга малка, която има и по- малки разфасовки. Конкретно тази торта на снимката е една от първите ми и вместо фондан използвах марципан, който купувам от метро. С него се работи значително по- трудно (лепне) и при оцветяване, променя оригиналния цвят на боята.
      Сухи бои си купувам от интернет или Змееборец.Змееборец имат сайт но не може да се поръча от него. Трябва да се отиде на място в магазина им в Редута.

      Изтриване
  36. Mnogo sam vi blagodarna, Lulu za saveta i informatsiata.Sega sam vi oshte po goliam fen,/maika,sapruga,zaeta zena ,no korektna kam posetitelite na bloga/.Nadiavam se i za v badeshte da polzvam polezna informatsia ot bloga vi.A sega shte se probvam sas "zabchetata"Ako se spravia shte vi gi pokaza...Magazina v Reduta kak se kazva?Ili eventualno adresa.Blagodaria!!!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Адресът е Кадемлия 6. Това е сайтът им. http://www.zmeeborets.com/

      Изтриване
  37. Лулу...не съм писала никога досега, че каквото и да кажа, все ще звучи плоско.

    Е, наканих се: шапка ти свалям за всичко, което правиш тук! Искам твоя ген с ентусиазма и неуморителността! Честно!

    поздрави =)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! Този ген е много изтощителен понякога:)

      Изтриване

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...