петък, 24 август 2012 г.

Кулинарен скрапбукинг

Както се казва - пак сме тук и пак сме същите. Малко поизнервена, леко преуморена, емоционално изтощена и в голяма дилема. Даже и на рима го докарах:) 
Сънувам, докато мисля и мисля, докато спя. Но най- вече не спя. Топло е, странно е, почти нереално е. Имам усещането че съм застанала неподвижно в центъра на кадър, в който всички други се движат с бясна скорост. Само аз съм на фокус и всичко друго е размазано.
Обикновено това е състоянието, в което съм най- креативна, но с най- малко време за изпълнение на проектите си. За щастие ми беше оказана честта, да получа покана за гостуване в един от най- интересните кулинарни блогове в БГ - този на Пепчо. Имайки предвид, колко харесвам Пепи, и виртуално и на живо, просто нямаше как да я пренебрегна. Наложи се да игнорирам лятната липса на желание за влизане в кухнята и да измисля нещо във връзка с гостуването. Спрях се сладоледен десерт.  Напоследък доста често представям рецептите си освен със снимки и с дигитален колаж. В днешната пак има скрапбукинг, но не в дигитален, а в реален формат.



Със сигурност не съм откривател на този жанр, но Мъжа на Лулу претендира за патент по отношение на името "Кулинарен скрапбукинг/априкация". Позабавлявах се 20 минути да си изрязвам фунийки и момиченца, апликирах си роклички и редях с пинцета листа от мента и ядлива детелинка. Изрязах си слънчице от лимонче и цветя от смокини. Време, щастливо пропиляно в мислене за несъществени неща, от сорта на това  какъв плат да сложа за подгъва на рокличката. И пак не изгладих прането, и пак забравих да пусна прахосмукачка. Обаче се почувствах щастлива. Хубаво е да си имаш някакво занимание. Стига да има и кой да изтърпи творческите пориви и безпорядък покрай него:) 
Но пък семифредото беше много добро! Портокалово с шафран и зелени смокини.


Рецептата може да намерите при Пепи http://pep-4o.blogspot.com/2012/08/blog-post_24.html?spref=fb. При мен само още снимки:)













29 коментара:

  1. Страхотни снимки Лулу, добре че ти "липсва" желание :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Желание само за готвене:) Други мераци и желания има колкото искаш:)

    ОтговорИзтриване
  3. Много се впечатлих от колажа! Страхотен начин за презентация !

    ОтговорИзтриване
  4. Добре де, предполагам прането за гладене пак теб чака? Какво значение ден по-рано или седмица по-късно, щом се забавляваш :)
    Хубави и спокойни :)) почивни дни, Лулу и !Много благодаря за удоволствието да споделиш тази красота с мен :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не казвай на никой, но ако се замотая много с гладенето и някак си се оказва че Мъжа на Лу е свършил тази работа:)
      Благодаря ти много за поканата!

      Изтриване
  5. Прекрасна рецепта, а и апликациите също много ми харесаха:) За мен е чест да познавам Пепчо и снощи да споделя вечерта с нея и още няколко готвещи дами:) Поздрави за двете ви!

    ОтговорИзтриване
  6. Хи хи ... жестоко, много яки снимки и този "кулинарен скрапбукинг" ... Страхотия! Сега ще надникна при Пепи:)

    ОтговорИзтриване
  7. Руми, "свалям ти шапка" за това, което си!
    За мен е удоволствие първо да прочета заглавието,
    което задължително
    те кара да прочетеш по-надолу / знаеш защо/,
    след това да се насладя на чувството ти хумор, или умението да разказваш,
    да се насладя на снимките, особено на малката сладурана, и накрая да се насладя на рецептата!
    И това гостуване беше удоволствие за мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани, благодаря ти, че си тук! Не пропускаш да надникнеш, да прочетеш и да оставиш мил коментар!

      Изтриване
  8. Много съм впечатлена от кулинарния скрапбукинг!
    Първата снимка е уникална!
    Аз може да съм далеч от твоите отговорности, но имам чувството, че много добре те разбирам.
    И напълно подкрепям тезата, че понякога наистина трябва да зарежеш всичко, ей така, заради нещо маловажно, дето ще ти направи кеф.
    То и затова сега варя сладко, вместо да съм на работа :) . Е, утре ще ми се наложи да започна от 4 сутринта, ама нали ще имам сладко .

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гери, отговорностите са относително нещо. Твоите са различни, но са много:)

      Изтриване
  9. Мрънчо :)), поздравления за идеята и изпълнението. Няпомни ми за детството, когато с мама апликирахме :)

    ОтговорИзтриване
  10. Руми, страхотна си, както винаги де!
    Ужасно ме усмихна :)
    Благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ив, благодаря ти! Надявам се тази седмица да се организираме и за едно усмихване на живо!

      Изтриване
  11. Ама какво пране, какви прахосмукачки...виж какви хубави неща правиш! Разкошни са ти и снимките и рецептите (-:

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Дида! Лошото е, че понякога прането наистина е съществена и много досадна подробност от пейзажа:)

      Изтриване
  12. О, Руми и аз с голяма готовност оставям именно гладенето, заради нещо "уж" по-важно. А такива забавни мероприятия са винаги полезно оправдание. Страхотни снимки и категорично, много вкусно ще е това семифредо предвид съставките! За пореден път доказваш и таланта и креативността си, а мен оставяш без думи. Поздравления и комплименти!
    Хубава, по-прохладна и по-бодра седмица ти желая! Прегръдките от мен!

    ОтговорИзтриване
  13. не мога да откъсна поглед:) Колажа е просто:))) СТРАХОТЕН!

    ОтговорИзтриване
  14. Съчетанието на лилаво със зелено е много добър.А за снимките, ясно е!

    ОтговорИзтриване
  15. Бъкаш от добри идеи! Как го правиш;))))?

    ОтговорИзтриване
  16. Много готино представяне!
    Браво Руми, зареждаш!

    ОтговорИзтриване
  17. Интересна, креативна, различна представена рецепта с невероятно красиви снимки
    В стил Лулу
    Адмирации :)

    ОтговорИзтриване
  18. Лимоновото слънце и смокиновите цветя направо ме съсипаха :) Прекрасно, слънчево, усмихнато и зареждащо, както винаги.

    ОтговорИзтриване

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...