вторник, 24 декември 2019 г.

За Коледа и котките

Значи, от около 5 години имаме котка. Симбиозата между котка и елха внася особено очарование в дома по Коледа.  Да речем, че пробвахме всичко, което сте чели в Интернет - от пръскане с портокалово масло, до връзване на елхата за радиатора и украсяването й от средата нагоре. Последното не е майтап. В общи линии, без значение от използвания метод, нещата изглеждат горе - долу така
-  Към 1 през нощта се будим от шушкане по елхата. Всеки се обръща на другата страна с идеята, че ‘ТАЯ ГОДИНА Я ОБЕЗОПАСИХМЕ ДОБРЕ ТЪПАТА ЕЛХА!’
- към 1:10 се се разбуждаме отново от падането на първата топка.
- 1:20 на някой (обикновено на Мъжът на Лулу) му писва, става, намира котката,  с риск за живота, изкопчва топката и си ляга обратно.
- към 1:35 се разбуждаме от шушкане по елхата, последвано от падаща топка, търкалянето й по по паркета, и 6 килограмова  котка, напушена с гъби, която прехвърча през нас в състояние на абсолютен екстаз!
- към 1:50 на някой (обикновено  Мъжът на Лулу) му писва, става, намира котката, с риск за живота я изхвърля  в съседната стая и затваря вратата
- към 2:00 котката започва да драска по вратата
- към 2:30 някой (обикновено Мъжът на Лулу) му писва, става и пуска котката обратно в хола
- всичко се повтаря до 6:10, когато алармата звъни
- 6:11 котката си ляга, а ние възстановяваме играчките на елхата, закачайки ги още по нагоре с идеята да си спестим среднощния купон
- на другата вечер всичко се повтаря отново

Предполагам, сега ме разбират, защо от мен не блика коледен ентусиазъм за украсяване на елха. По принцип това не е проблем.В Pinterest има колкото си искате идеи, които и без елха създават прекрасен коледен дух. 





Плюс това, изобилието на лампички върши чудеса. Решаваме да се спрем на вариант с клон от дърво, закачен на прозореца. Нищо иновативно, но достатъчно красиво, за да ни свърши работа, докато си дойде Ина от Англия, когато всички заедно да направим нещо. Може би. Пролетта имаше гръмотевична буря и разцепи едно брезово дърво в парка до нас. Дами и господа, имаме план! Разбира се, това дърво няма как да си го помъкна към вкъщи. Не че имам някакви скрупули, но въпреки трите години фитнес, все още ми е физически неосъществимо.  И крайно безсмислено де!😂 Това предполага отрязването на клон за целите на упражнението. Представям си се сама в парка, влачейки клон от бреза  и ми хрумва, че Мъжът на Лулу ще е невероятно ентусиазиран да ми помогне!!!.... Ние сме женени от 15 години . На мен такива неща ми хрумват поне по 3-4 пъти на ден. Няма да смятам, но и сами разбирате в k’ъв екстаз изпада и без даже още да споменала ‘Миш, имам страшна идея’! Ей така, предусеща тръпката, само като ме види. Шесто чувство ще е това! Та и през ум не ми мина да му разкажа, че много ще се екзалтира. Ние вече сме на години, такива силни вълнения не са добра идея. Версията е че ще ходим да тичаме. Триона го взимам ей така за баланс! Все пак това дърво нямам кака да го прегриза!  Той и от идеята за тичането хич не е  ентусиазиран, не се притеснявайте, ама човекът е загрижен и няма да ме пусне сама  по тъмно  точно в този парк. Освен това, аз се грижа за неговото здраве и редовно го тормозя с подобни активности! Навън, обаче, точно е застудяло. Около нулата е. И двамата тичаме в доста традиционно облекло - черен клин, черен суитчер и черна маска (аз). В парка има едни успоредки, а на тях обикновено има по някой друг трениращ. Честно, не ги разбрах що така се паникьосаха от облечените в черно фигури с маски и трион, които тичаха срещу тях! Жалко че си тръгнаха, гледката на черни фигури с трион, влачейки черен чувал в тъмното беше още по- готина!😂
Украсата ни стана задоволително приятна. Клона го закачихме (разбирайте Мъжът на Лулу) за корниза, накичихме го с играчки и формички за сладки. Разбира се малко лампички никога не са излишни.












3 коментара:

  1. Накрая очаквах да напишеш, че котката се е качила на клона.
    Много красиво, Руми! И хубави празнични дни!

    ОтговорИзтриване
  2. Зори не се качи, но част от по- ниско висящите формички оредяха😂

    ОтговорИзтриване
  3. Аз затова, докато имах котка бях без елха.
    Изяждаше ми коледната звезда и спрях и нея да купувам.
    И като Зори бях в очакване...
    Весели празници, Руми!

    ОтговорИзтриване

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...