сряда, 13 април 2016 г.

На гости

Пролет пукна, а с нея се съживяват и всякакви мераци за влизане във форма. Аз, разбира се, не правя никакво изключение. Голямо желание за здравословно хранене и физическа активност, голямо чудо. Аз съм желязна и много волева... когато съм нахранена. Късно следобед, обаче, издайнически почва да се промъкват някакви подли мисли да убия някой, за да се докопам до нещо сладко. С годините съм стигнала до извода, че най- добрият начин за справяне с този проблем е да контролираш процеса. Предварителната подготовка е изключително съществен фактор за борба с отчаянието и войнственото унищожение на един шоколад, примерно. Носенето на нещо малко и не чак толкова греховно в офиса, винаги спасява положението от необоснована агресия:) Всеки си има своите слабости, какво да се прави. Винаги съм се възхищавала на хора, които по един или друг начин успяват да удържат нещата под контрол и поне видимо да са перфектни. В това отношение има няколко човека, които съм издигнала буквално на пиедестал и са ми непрестанен източник на вдъхновение и стимул. Един от тях е Маги Пашова, с която имах честта да се запозная на живо преди няколко години, още преди да направи обрат в живота си и да започне да се занимава с нутриционизъм. Фактът, че от успешна кариера в международна корпорация, успя да развие собствен бизнес  в съвсем друга сфера, ме кара да я следя с още по- голям интерес,  тъй като това е решение, върху което аз самата все повече се замислям. Точно преди премиерата на втората й книга В кухнята на модерната жена, ме покани да й гостувам виртуално в нейния сайт с едно кратко интервю. Аз разбира се, не успях да се организирам веднага, но в крайна сметка, материалът вече е факт. Рецептата, която избрах да приложа е точно една от тези, които ме спасява в моментите на умопомрачение и обсебващо желание за сладко. Цялото интервю и начина на приготвяне на суров сладкиш с лайм и череши, може да прочетете  при нея (http://www.magipashova.com/2016/04/v-kuhniata-na-rumi-ot-something/)

Тук публикувам само снимки, с надеждата, че поне малко ще допринеса за пролетното ви настроение и желанието ви да излезете на открито:)




















13 коментара:

  1. Без да я познавам лично я харесвам много. Изключително полезни и важни неща съм научила от нея. Поздравления за гостуването, Руми!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесно интервю и рецепта, Руми. Но най-много ме изненадаха още първите редове и споменаването на Таперуер, защото на мен също ми е любим уред не само заради факта, че съм представител на фирмата:)Ползвай си го със здраве и продължавай да твориш с вдъхновение:) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Един въпрос. Лампичките по снимките с акумолатор ли ги захранваш. Знам че мразиш такива въпроси, но не се сдържах.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ееее не съм чак пък толкова чувствителна:). На батерии са. Купени са ат Амазон

      Изтриване
  4. How absolutely beautiful! very inspiring- thank you!
    Lise-Lotte

    ОтговорИзтриване
  5. Руми, наслада за сетивата, благодаря ти! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Супер снимки! Жалко, че днес няма слънце

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотни снимки, прекрасна природа и много апетитни нещица за хапване! Прииска ми се да си организирами аз един пикник сред природата!Благодаря ти за вдъхновяващите идеи

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря ти за чудесното настроение, което ми предаде с тези снимки! Чудесна подредба, детайли и вкус!

    ОтговорИзтриване
  9. Като гледам тези снимки... ми се ходи на пикник :)

    ОтговорИзтриване

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...